نحوه دریافت شناسه یکتای سیام (سامانه یکپارچه اطلاعات مراکز) چگونه است؟

نحوه دریافت شناسه یکتای سیام (سامانه یکپارچه اطلاعات مراکز) چگونه است؟

نحوه دریافت شناسه یکتای سیام (سامانه یکپارچه اطلاعات مراکز) چگونه است؟

نحوه دریافت شناسه یکتای سیام بسیار راحت است و در ادامه مراحل گام به گام دریافت شناسه سیام توضیح داده میشود.

ورود به سامانه سیام

ابتدا با کلیک روی لینک وارد سامانه سیام شوید سامانه سیام

جستجوی نام مرکز

در قسمت «نام سازمان» باید «نام مرکز» خود را وارد نمایید (به طور معمول جهت جستجوی نام مراکزی که بیش از یک کلمه است، ورود یک کلمه برای پیدا کردن مرکز کافی بوده و موفق بودن عمل جستجو را بالا خواهد برد، به عنوان مثال در نام مرکز با عنوان «مسیرشکوفایی» وارد کنید «شکوفایی») در قسمت دانشگاه ناظر باید کلمه ایران را وارد کنید (در این قسمت صرفا نوشته شود ایران و از ورود مواردی همچون دانشگاه ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران وغیره خودداری نمایید). استان و شهرستان را به دقت انتخاب کنید. روی دکمه جستجو کلیک کنید.

بررسی نتیجه جستجو

بعد از بررسی نتیجه جستجو و پیدا نمودن رکورد مربوط به مشخصات مرکز خود، شناسه سیام آن را یادداشت و در قسمت مربوطه وارد نمایید .اگر از امکان copy و past کردن استفاده می نمایید حتما دقت کنید ناخواسته فاصله یا همان Space انتها و ابتدای شناسه درج نشده باشد و در صورت رخداد، فاصله های مذکور را پاک کنید در غیر اینصورت روند ثبت اطلاعات انجام نخواهد شد.

نکته: جهت جستجوی صحیح و سریع فقط قسمت های نام سازمان، نام دانشگاه، استان و شهرستان را وارد کنید و از پرکردن سایر قسمت ها خودداری نمایید.
نکته: دقت داشته باشید اگرنتیجه جستجو شامل بیش از یک پاسخ باشد، مرکز خود را با عنایت به نوع، سازمان ناظر، استان و شهرستان، به درستی پیدا نمایید. به طور مثال با جستجوی کلمه ""آپادانا"" چندین مرکز خدمات سلامت شامل بیمارستان، درمانگاه دندانپزشکی، موسسه فیزیوتراپی و غیره نمایش داده می شود که تنها یک مرکز متعلق به شما خواهد بود، لذا به این مورد توجه کنید.