لذت تجربه ای شیرین با نرم افزار دیاسیس

لذت تجربه ای شیرین با نرم افزار دیاسیس

لذت تجربه ای شیرین با نرم افزار دیاسیس

مقدمه:

گزارش نویسی، ثبت آزمایشات، محاسبه کفایت دیالیز، کاردکس دارویی، ثبت دیالیز شیت و .... توسط پرستاران دیالیز هرگز تمامی ندارد. اما در تیم دیاسیس گرد هم آمده ایم تا فرآیند دیالیز را راحت تر، کارآمدتر و ساده تر کنیم! با راه حل های پیشرفته و تیمی که از جنس پرستاران دیالیز است، پرستار دیالیز بودن یک تجربه عالی و جذاب خواهد بود. دیگر از ثبت گزارشات، ارزیابی ها، آزمایشات و ویزیت های تکراری خبری نیست، فقط و فقط مراقبت و حمایت دلسوزانه از بیمار....

ویژگی های دیاسیس:

  • مرکز دیالیز خود را با نرم افزار پیشگام دیاسیس بروز کنید. مراقبت از بیماران خود را ساده تر و وظایف وقت گیر و تکراری را حذف کنید. به پرستاران اجازه دهید بر ارائه مراقبت با کیفیت تمرکز کنند. با استرس های بی مورد خداحافظی کرده و به کارایی بالاتر پرستاران بیاندیشید.
  • مرکز دیالیز خود را با نرم افزار پیشرفته دیاسیس احیاء کنید. زمان بیشتری را برای پرستاران خود آزاد کرده تا بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند این مهم چیزی نیست جز:

ارائه مراقبت و حمایت از بیماران

  • فرآیندها را ساده تر کنید و کارایی نیروی انسانی خود را افزایش دهید. فرآیند دیالیز را با نرم افزار نوآورانه دیاسیس ساده تر کنید. اجازه دهید این نرم افزار در حالی که شما بر ارائه مراقبت از بیمار تمرکز می کنید، به سایر امور رسیدگی کند.

  • افزایش کارایی و بهبود نتایج با نرم افزار دیاسیس دیالیز اتفاق خواهد افتاد. با نوشتن های تکراری و خسته کننده بر روی کاغذ، خداحافظی کرده و به پرستاری نوین خوشامد بگویید. نرم افزار دیاسیس گزارش نویسی را ساده تر کرده، گزارشات تکراری را کاهش می دهد و به پرستاران اجازه می دهد بر آنچه واقعاً اهمیت دارد، یعنی مراقبت از بیماران تمرکز کنند.

  • با نرم افزار دیاسیس مدیریت کارآمد دیالیز را تجربه کنید. با سوابق و اطلاعات فراموش شده بیماران مرکز خود خداحافظی کنید. بهره وری تیم درمان خود را افزایش داده و با نرم افزاری که میان کاربران تیم درمان محبوبیت داشته و اعتماد آنها را برای ارائه مراقبت های استاندارد جلب نموده، آینده مدیریت مرکز دیالیز خود را امروز تجربه کنید.

  • مراقبت از بیماران خود را با نرم افزار دیاسیس متحول کنید. همه داده ها همیشه در دسترس شما خواهند بود و تیم درمان را برای ارائه خدمات دیالیز با بهترین کیفیت، توانمند می سازد. گردش کارهای روتین خود را ساده تر می کنید. دیاسیس دستیار و همراه دیجیتال شما خواهد بود.

  • با نرم افزار دیاسیس، مرکز دیالیز شما می تواند به طور ایمن تمام سوابق بیمار را ذخیره کرده و به راحتی در هر زمان و هر مکان به آنها دسترسی خواهید داشت.

  • این نرم افزار می تواند کارهای مختلف مانند زمان بندی شیفت ها و پرسنل، مدیریت داده های بیمار و ردیابی موجودی انبارها را بصورت خودکار انجام دهد. این مزیت به مدیران مراکز اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را صرف مراقبت از بیمار کنند.

  • نرم افزار دیاسیس ممکن است در طول جلسات دیالیز، اطلاعات حیاتی بیمار را در زمان واقعی ارائه دهد که می تواند به شناسایی سریع هر گونه عارضه احتمالی کمک کند، مداخلات سریع را ممکن می سازد و ایمنی بیمار را تضمین می کند.

  • با نرم افزار دیاسیس، تیم درمان می توانند به راحتی در مرکز و حتی خارج از مراکز دیالیز ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند. این امر هماهنگی بهتر میان تیم درمان را تسهیل می کند و مراقبت مداوم و کارآمد از بیمار را تضمین می کند.

  • این نرم افزار می تواند گزارش ها، تجزیه و تحلیل های جامعی در مورد نتایج آزمایشات و اثربخشی درمان را ایجاد کند. این اطلاعات می‌توانند به شناسایی روندها، بهبود پروتکل‌ها و تصمیم‌گیری جهت بهبود مستمر کیفیت خدمات کمک کنند.

  • به طور کلی، نرم افزار دیاسیس این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی عملکرد مراکز دیالیز را افزایش داده، حجم کاری تیم درمان را کاهش داده و در نهایت کیفیت درمان را بهبود بخشد.